fbpx
preloder

7 Λόγοι που το Google Ads θα σας φέρει πελάτες

από | Μαρ 26, 2019 | E-SHOP, Facebook, Online Marketing, Social Media, Website | 0 Σχόλια

7 Λόγοι που το Google Ads θα σας φέρει πελάτες

Μαρ 26, 2019 | E-SHOP, Facebook, Online Marketing, Social Media, Website | 0 Σχόλια

Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας τι;

Μόλις τελειώσουμε με την κατασκευή της ιστοσελίδας μας το πρώτο πράγμα που έρχεται σαν φυσική συνέχεια είναι να αναζητούμε τρόπους για να φέρουμε επισκέπτες, να προβληθούμε σε πελάτες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες σαν τις δικές μας στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Τα βασικά σημεία που θέλουμε να αναπτύξουμε είναι:

  • Ο αριθμός των επισκέψεων στην ιστοσελίδα μας και η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων ιδίως αν πρόκειται για ένα e-shop, τις κρατήσεις ή τις εγγραφές σε λίστες αλληλογραφίας κ.α.
  • Αύξηση των κλήσεων και των ερωτημάτων πχ μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας
  • Αύξηση των επισκέψεων στο κατάστημα ή την έδρα της επιχείρησης.

 

Γιατί να επιλέξω το Google Ads

Ποια είναι όμως τα σημεία που υπερέχει το Google Ads (πρώην Google Adwords) σε σχέση με το τυπικό Marketing;

  1. Η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η Νο1 επιλογή των χρηστών. Στη Google οι χρήστες αναζητούν τι θα κάνουν, πού θα πάνε, και τι θα αγοράσουν. Μια διαφήμιση που εμφανίζεται την κατάλληλη στιγμή, είτε σε υπολογιστές είτε σε κινητά, μπορεί να εξασφαλίσει πελάτες που αποφέρουν αξία στην επιχείρησή μας.
  2. Το Google Ads φέρνει πιο γρήγορα αποτελέσματα από το SEO και θα μας φέρει στην πρώτη οθόνη του υποψήφιου αγοραστή πιο συχνά και πιο γρήγορα.
  3. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και μπορούμε να ελέγξουμε την απόδοση κάθε λέξης κλειδί και κάθε διαφήμισης ξεχωριστά. Και αυτή είναι μια βασική διαφορά του Digital Marketing με το την διαφήμιση σε έντυπα, ράδιο, τηλεόραση που είναι συνήθως δύσκολο να εκτιμήσουμε το τελικό αποτέλεσμα.
  4. Το κόστος είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ιδίως αν το συγκρίνουμε με τους παραπάνω παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Αφού καθορίσουμε τον κατάλληλο προϋπολογισμό πληρώνουμε μόνο για αποτελέσματα, όπως κλικ προς την ιστοσελίδα μας ή κλήσεις στην επιχείρησή μας και όχι τις εμφανίσεις της διαφήμισής μας.
  5. Μπορούμε να στοχεύσουμε τους πελάτες μας σε πολλά σημεία, ακόμα και στο Gmail τους μπορούμε να εμφανιστούμε σαν promotion και μάλιστα με πολύ χαμηλό κόστος. Και με την βοήθεια του Remarketing μπορούμε να υπενθυμίζουμε συνεχώς την παρουσία μας.
  6. Κάνει γνωστή την φίρμα μας. Δεν είναι μόνο τα clicks που θα πάρουμε αλλά και οι εμφανίσεις των διαφημίσεών μας που θα φέρουν πιο κοντά στο κοινό την ονομασία μας και θα μας κάνουν πιο αναγνωρίσιμους.
  7. Μπορούμε να ξεπεράσουμε τον Ανταγωνισμό. Με τις σωστές λέξεις κλειδιά, τον απαιτούμενο προϋπολογισμό και μια σωστή διαχείριση google ads μπορούμε και με μετρήσιμα αποτελέσματα να βγούμε πρώτοι και στο πάνω μέρος των αποτελεσμάτων στο Google Search.