fbpx
preloder

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων σήμερα με material design

από | E-SHOP, Web Design, Website | 0 Σχόλια

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων σήμερα με material design

Ιαν 13, 2019 | E-SHOP, Web Design, Website | 0 Σχόλια

Τα τελευταία χρόνια αν αναζητήσετε το σχεδιασμό ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων θα συναντήσετε τους όρους material design ή flat design.

Τι είναι το material desing και τι σημαίνει αυτό για την ιστοσελίδα μου

To Material design είναι ένα σύνολο σχεδιαστικών κανόνων (design language) που δημιουργήθηκε από τη Google και ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στο συνέδριο Google I/O στις 25 Ιουνίου, 2014. Επεκτείνει το μοντέλο των “καρτών”, ένα σχεδιασμό βασισμένο σε διάταξη πίνακα με κινούμενα σχέδια και μεταβάσεις που ανταποκρίνονται στις κινήσεις των χρηστών και με εφέ βάθους, φωτισμό και σκίαση.
Το material design αποτελείται από καθαρές γραμμές σχεδιασμού ή γραμμικό σχέδια χωρίς βάθος ή οποιαδήποτε μορφοποίηση χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο τετράγωνα και κύκλους στην βάση του.

Γενικότερα προσφέρει ένα λιτό minimal περιβάλλον περιήγησης για τον επισκέπτη δίνοντας ταχύτητα στην ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και προβολή περιεχομένου χωρίς περιττά στοιχεία.

Οφέλη του material design

Μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop (ηλεκτρονικό κατάστημα) σχεδιασμένο με τις οδηγίες του material design δίνει υψηλότερη ικανοποίηση πλοήγησης, ευκολότερη πρόσβαση στις υπηρεσίες και τα προϊόντα και μάλιστα ανεξάρτητα της συσκευής που χρησιμοποιεί.
Σε μια εποχή που πάνω από το 50% της επισκεψιμότητας είναι από κινητό τηλέφωνο ή tablet είναι βασικό προτέρημα για μια ιστοσελίδα η γρήγορη απόκριση και η ομοιομορφία στην εμφάνιση.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του material design

To χαρακτηριστικό που συνοδεύει το material design είναι τα pal χρώματα. Μακριά από έντονα ή σκοτεινά χρώματα και φανταχτερές γραμμές η επιλογή ενός χρώματος που δεν κουράζει και ανταποκρίνεται στο minimal στυλ σχεδιασμού και η σύνδεσή του με την χρωματική παλέτα του λογότυπου είναι ένα από τα βασικά σημεία που πρέπει να προσεχτούν κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας.

Το περιεχόμενο και η ροή του συνήθως ακολουθούν την minimal αισθητική, και ο χρήστης ανταποκρίνεται παραμένοντας κατά μέσο όρο πιο πολύ χρόνο στην σελίδα μας και αυξάνουμε τις πιθανότητες για μια πώληση (είτε άμεση είτε έμμεση).

Τέλος σημαντικό ρόλο παίζει η γραμματοσειρά που επιλέγουμε για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού καταστήματός και συνήθως ακολουθούμε μια γραμματοσειρά της Google που να ταιριάζει με την εταιρική μας ταυτότητα.