fbpx
preloder

Τι είναι το Digital Marketing και γιατί να το επιλέξω

από | Ιαν 13, 2019 | Facebook, Online Marketing, Social Media | 0 Σχόλια

Τι είναι το Digital Marketing και γιατί να το επιλέξω

Ιαν 13, 2019 | Facebook, Online Marketing, Social Media | 0 Σχόλια

Το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ σε χρήστες που χρησιμοποιούν μια ηλεκτρονική συσκευή ή το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια, όπως τις μηχανές αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και φυσικά τις ιστοσελίδες τους για να συνδεθούν με τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες.

Ποια είναι τα βασικά κανάλια του Digital Marketing

Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης – Search Engine Optimization (SEO)
Αυτή είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας μας για να “ταξινομηθεί” υψηλότερα σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας έτσι την ποσότητα της οργανικής (ή δωρεάν) επισκεψιμότητας που λαμβάνει η επιχείρησή μας.

Πληρωμένη διαφήμιση – Google Ads
Mια καλά βελτιστοποιημένη καμπάνια του Google Ads (AdWords) μπορεί να λειτουργήσει πολύ πιο γρήγορα για μια επιχείρηση, ώστε να λάβει την πιο περιζήτητη θέση: την πρώτη θέση στην πρώτη σελίδα στην αναζήτηση μέσω του Google.
Στο Google Ads μπορούμε να εστιάσουμε σε πολλές λέξεις-κλειδιά κάθε φορά, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε ή να απενεργοποιήσουμε την καμπάνια όποτε θέλουμε και να εμφανίσουμε τις διαφημίσεις μας στο κοινό που επιθυμούμε. Και φυσικά το Google Ads δεν είναι το μόνο, αλλά το πιο διαδεμένο.

Κοινωνικά δίκτυα – Social Media Marketing
Αυτή η πρακτική προωθεί την επωνυμία μας και το περιεχόμενό μας στα διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και να δημιουργήσουμ υποψήφιους πελάτες για την επιχείρησή μας. Τα κανάλια του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν:
• Facebook.
• Twitter.
• LinkedIn.
• Instagram.
• Pinterest.
Και εδώ υπάρχει συνήθως η δυνατότητα για επι πληρωμή προβολή και ανάδειξη της επιχείρησής μας.

Μάρκετινγκ περιεχομένου – Content Marketing
Ο όρος αυτός υποδηλώνει τη δημιουργία και την προώθηση στοιχείων περιεχομένου με σκοπό τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, την ανάπτυξη της κίνησης προς την ιστοσελίδα και την μετατροπή των υποψήφιων πελατών σε πραγματικούς και πιστούς πελάτες.

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Email Marketing
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν συνήθως το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως τρόπο επικοινωνίας με το ακροατήριό τους. Το email χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση του περιεχομένου, των εκπτώσεων και των γεγονότων, καθώς και για να κατευθύνει τους χρήστες προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Οι τύποι μηνυμάτων που μπορούμε να στείλουμε σε μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν:
• Ενημερωτικά δελτία συνδρομητών
• Παρακολούθηση και ενημέρωση επισκέπτες που έχουν κατεβάσει κάτι.
• Email καλωσορίσματος πελατών.
• Προωθήσεις σε μέλη προγράμματος αφοσίωσης.
• Συμβουλές ή παρόμοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ανάλυση Digital Marketing

Το βασικότερο είναι ότι με το Digital Marketing και την ανάλυση που μπορούμε να κάνουμε με εργαλεία όπως το Google Analytics έχουμε άμεσα απαντήσεις στα καίρια ερωτήματα:
• Ποιος έκανε κλικ στη διαφήμισή μας.
• Πόση κίνηση έχουμε και από ποιο κανάλι στην ιστοσελίδα μας.
• Ποια λέξη-κλειδί δημιούργησε την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και πόσους υποψήφιους πελάτες.
• Πόσο μας κοστίζει κάθε πώληση
• Πόσο καιρό ένας επισκέπτης παρέμεινε σε μια σελίδα
• Ποιες και πόσες σελίδες έχουν επισκεφθεί και ποιο είναι το ποσοστό εγκατάλειψης
• Λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους επισκέπτες και τους επισκέπτες που επιστρέφουν και πολλά άλλα.
Συνδέοντας μαζί όλα τα παραπάνω δεδομένα και με τις κατάλληλες ενέργειες Digital Marketing μπορούμε να απογειώσουμε τα αποτελέσματα και τις πωλήσεις μας.